🍿
UAKino » Серіали » Драма » Дамер - Чудовисько: Історія Джеффрі Дамера


Дамер - Чудовисько: Історія Джеффрі Дамера 1 сезон

Dahmer - Monster: The Jeffrey Dahmer Story 1 season
Підписатися на нові серії "Дамер - Чудовисько: Історія Джеффрі Дамера"
Уже підписались: 151 глядачів.
Підписатися на оновлення
Якість:
1080p
Рік виходу:

Вік. рейтинг:

TV-MA
Країна:
Озвучення:
Український дубляж
Дамер - Чудовисько: Історія Джеффрі Дамера imdb рейтинг
8.3/37174
Доступно на:

Про що серіал "Дамер - Чудовисько: Історія Джеффрі Дамера (1 сезон)":

Події серіалу розгортаються у сімдесят восьмому році. Точніше, це лише початок історії. Уся серія злочинів Дамера Джеффрі тягнеться аж до дев'яносто першого року минулого сторіччя. Цю людину звинуватили в численних жорстоких вбивствах, яких за час розслідування накопичилося аж сімнадцяти. За жертв злочинця з нетрадиційною орієнтацією були лише чоловіки. Серіал від потокового сервісу Нетфлікс занурюється в реалії минулого, щоб розібратися в причинах, наслідках та мотивах вбивці, якого визнали одним із найжорстокіших і найшаленіших злочинців свого часу.
кадри з серіалу Дамер - Чудовисько: Історія Джеффрі Дамеракадри з серіалу Дамер - Чудовисько: Історія Джеффрі Дамеракадри з серіалу Дамер - Чудовисько: Історія Джеффрі Дамеракадри з серіалу Дамер - Чудовисько: Історія Джеффрі Дамера


  • Дивитися онлайн
  • Трейлер
  • Скачати фільм торентом безкоштовно Саундтреки OST до фільму Дамер - Чудовисько: Історія Джеффрі Дамера

Дивитися серіал Дамер - Чудовисько: Історія Джеффрі Дамера 1 сезон / 1-10 серія

Коментарі 142
васабі
та сусідка мала рацію, всі цікавляться дамером і пам'ятають лише його ім'я, а про його жертв всі забули, так жахливо, що деякі романтизують таких людей і намагаються їх виправдовувати,

Дивитися онлайн всі сезони серіалу "Дамер - Чудовисько: Історія Джеффрі Дамера":


Графік виходу всіх серій 1 сезону
1 сезон 10 серія God of Forgiveness, God of Vengeance 22 вер 2022, Чт
1 сезон 9 серія The Bogeyman 22 вер 2022, Чт
1 сезон 8 серія Lionel 22 вер 2022, Чт
1 сезон 7 серія Cassandra 22 вер 2022, Чт

Скачати серіал "Дамер - Чудовисько: Історія Джеффрі Дамера" через торент безкоштовно


Скачати торенти



Музика з фільму Дамер - Чудовисько: Історія Джеффрі Дамера


Слухати онлайн або скачати

Дивитися ще серіали і кінофільми українською
Поділіться враженнями від перегляду
{login}
  • Актуальні
  • Кращі
  • Нові
  • Старі
  • Гірші
  1. Victoria Raff
    Кіномани
    + 0 -
    Серіал сподобався.
    Подобається цей жанр.
    Не розумію, чому люди говорять про романтизацію. Не дивлячись на те що в головних ролях грає симпатичний актор, мене весь серіал нудило.
    Актор справився чудово.
    Рекомендую до перегляду
    11 лютого 2025 00:06
    15
  2. Wasp_3
    Кіномани
    + -7 -
    Зверніть увагу на це інтерв'ю: https://youtu.be/pLWaZTkxrFY?si=VVhQOlvS59LZnTlj

    Це
    про Денніса Нільсена, але його історія дуже схожа на історію Дамера за почерком убивств та мотивації.

    І ось тут полісмен розкпзує якраз про те, що основною причиною, чому довго не могли спіймати Нільсена - це гомофобія. А не расизм, як хотіли акцентувати в історії з Дамером. Подивіться, хто знає англійську.
    https://ficbook.net/authors/1276234
    26 січня 2025 19:35
    81
  3. Nattefrost
    репортер з Голлівуду⭐️
    + -5 -
    Після перегляду різко захотілось помняти жіночі цицьки та й не тільки їх... А ще помитись кілька разів поспіль, а потім знову цицьки!
    19 січня 2025 23:54
    271
  4. Tin
    Місцевий авторитет🔥
    + +3 -
    Гарно змогли показати, на скільки це можливо, історію Дамера. Хотілось би дізнатися, як сам актор почував себе під час зйомок.
    8 січня 2025 22:00
    132
      Показати відповіді (1)
    1. mikaell
      Кіномани
      + +1 -
      після цього документального серіалу, Еван почувався жахливо і взяв величезну перерву від зйомок. його зазвичай тільки й брали на ролі схожі на цю, хоча сам актор завжди хотів би знятися в романтиці. він типу не проти знімати в таких ролях, він справді дуже гарно і якісно грає та передає всі емоції, але почувається після такого жахливо, особливо після цієї ролі.
      21 січня 2025 19:42
      2
  5. Anna Ts
    Гості
    + 0 -
    Якщо ви думаєте, що в США це рай, то от це і є частина велика суспільства США. Багато схиблених на голову людей. Поліція, якій все одно, та ненависть між расами. Хоча ніби країна мігрантів, але білих в США ненавидять. Хоч в коментарях пишуть про чорних, то я скажу. що вони ненавидять білих. Для мене серіал дуже жорстокий. Не змогла дивитися. Але тим хто любить трилери то зайде.
    7 січня 2025 04:16
    0
  6. Wasp_3
    Кіномани
    + -6 -
    Краще б показали не про мінуси поліції, а про те, як батьки роблять дітей такими своїм невіглаством.

    Але ж, це ж кине тінь на "сімейні цінності", тому і не показують так.
    https://ficbook.net/authors/1276234
    26 грудня 2024 19:13
    81
      Показати відповіді (1)
    1. YARYKON
      🎉V.I.P.🎉
      + +3 -
      А тінь на "професіоналізм поліції" ?
      москалі – не люди!
      26 грудня 2024 19:34
      5 843
  7. Wasp_3
    Кіномани
    + -6 -
    До речі, дурникам, які пишуть, що та сусідка мала рацію:

    Насправді, вона не могла чути жодних криків, бо жодних криків ніколи не було.

    Дамер ніколи, окрім останнього разу, коли його і спіймали, НЕ нападав на притомних людей. Він присипляв людей і тільки потім душив, а потім робив усяке вже з мертвими тілами.

    Вийнятки тільки перші два випадки: коли він вбив хлопця у стані афекту і другий, коли він навіть не пам'ятав.
    А коли він жив поряд з Глендою, там ніяких криків не було.

    Також, він не годував її бутербродом.
    https://ficbook.net/authors/1276234
    17 грудня 2024 22:10
    81
  8. Гість Олена
    + +1 -
    всю 6 серію першого сезону протупила,складно зробити субтитри українською?
    14 листопада 2024 23:01
    0
  9. Гість Мар’яна
    Гість Мар’яна
    Гості
    + +2 -
    Серіал важкий і жорстокий. Надзвичайно обурює відношення американців до темношкірих людей. Це ж по вині тупих полісменів стільки людей загинуло. Дамер не особливо сильно приховував те що він робить і можна було врятувати багато чоловіків.

    Також в серіалі сподобалось, як показали формування психіки вбивці. Насправді все з дитинства, але тут ще велику роль відіграло, що мама будучи вагітною жерла жменями таблетки. Як взагалі таке позволяли лікарі! І чітко видно як батьки жили своїм життям і думали про себе не помічаючи, що дитина самотня і в біді.

    Тут багато можна писати думок і вражень, але факт те що він був хворий і лікувати потрібно було з дитинства.
    1 листопада 2024 20:14
    0
  10. DeLorian
    Кіномани
    + +2 -
    Дамер - чудовисько і цей сезон гарно розкриває його суть. Не згодна з тим, що серіал його романтизує. Як після перегляду, після всіх цих жахливих, місцями дуже огидних сцен, можна казати про романтизацію? Романтизація чого? Канібалізму?

    Еван відіграв виродка на всі сто. Йому взагалі дуже добре вдаються ролі подібних монстрів. В цілому сезон вийшов повільний, гнітючий, з в'язкою, моторошною атмосферою. Після перегляду стає якось кепсько на душі.

    Наприкінці сподобалася відсиланка до іншої відомої справи - про неї також хотілося б отримати повноцінний сезон.
    22 жовтня 2024 20:54
    16
  11. Багряна відьма
    Місцевий авторитет🔥
    + 0 -
    Коли серіал тілький вийшов і набував популяності в соцмережах, вирішила подивитися, але мені було нудно. Зараз ж вийшов типу другий сезон, але про браті Менендесів. Так як мене зацікавив самей той (2 сезон)сюжет серіалу, довелося і це подивитись. Впринципі сюжет нічого такий, цікавий, але можна було вкластися в меншу кулькість серій(моя особиста думка).
    16 жовтня 2024 19:52
    228
  12. Гість Арчі
    Гість Арчі
    Гості
    + 0 -
    Кляті амерекоси... зі сівоїми маніакальними нааративами...
    15 жовтня 2024 20:55
    0
      Показати відповіді (1)
    1. Віктор Божко
      Кіномани
      + 0 -
      А що тобі американці? Типу в Україні не було маніяків та серійних вбивць ?
      12 листопада 2024 19:55
      5
  13. Wasp_3
    Кіномани
    + -6 -
    Еда Гейна свого часу визнали божевільним, то чому ж Дамера - ні?
    https://ficbook.net/authors/1276234
    10 жовтня 2024 03:50
    81
  14. Mortena
    Кіномани
    + +4 -
    Жахлива пішла тенденція знімати про вбивць та їм подібних злочинців, прообразами яких є реальні люди, романтизуючи самого лиходія та олюднюючи його, при цьому забиваючи на його жертв і змушуючи глядача симпатизувати вбивці та жаліти його. Якщо не розумієте, в чому проблема олюднення звіра, то візьміть сучасний контекст і уявіть замість Дамера російського військового злочинця, і що його показують як такого всього бідненького й жертвою обставин та жахливого життя, а на його жертв-українців забивають болт, бо важливо ж показати, що і вбивця - людина, і ніщо людське йому не чуже. Чудово, чи не так?
    9 жовтня 2024 16:20
    7
      Показати відповіді (2)
    1. Wasp_3
      Кіномани
      + -9 -

      Дуже хочеться назвати подібних до тебе істот колгоспом і тупим бидлом, але я утримаюся. Зупинюся на більш цензурному - невігласи.

      Перше. Наведи приклад романтизації у серіалі. А то звучить, як методичка. Нахапалися слів і просто так патякають.

      Наведи яскравий приклад романтизації Дамера у серіалі і обгрунтуй, чому ти вважаєш його романтизацією.

      Розумієш, сонечко, коли вже починаєш дискутувати, то очікуй, що ти маєш не просто висерати словесний салат, а обгрунтовувати свою думку і брати за це відповідальність.

      Друге. Ти кажеш, що дуже погано знімати такі фільми - також обгрунтуй, чому, до речі, в той же час ти пишеш "забиваючи при цьому на жертв". Це несумісні речі)

      Яким чином можна водночас не знімати такі фільми і при цьому не забивати на жертв?)

      Тобто, знімати про жертв маніяків, при цьому не згадуючи самого маніяка, тільки через якого вони і стали комусь відомі)

      По-третє, ну то не дивися)

      Ти як гомофоби, які постійно пишуть під усіма фільмами про геїв, які погані геї і фільми про них.
      https://ficbook.net/authors/1276234
      10 жовтня 2024 13:44
      81
      1. Дивилися давненько, але я пам'ятаю, що в кінці серіала, батько не дав проводити над мозком дамера експерименти, таким чином поважаючи його волю. Мені це запам'яталось, бо дуже тоді обурило. Тобто, він зі своїм жертвами коїв Бог знає що, а тут бачити не можно його "оскверняти". Взагалі людина мала рацію. Тут реально відчувається романтизація вбивці. Я на іншому сайті бачили коментарі людей, яким після перегляду стало жаль дамера, та всі почали звинувачувати суспільство. Тобто люди реально на це ведуться.
        До речі бачила на англомовних сайтах магазину чашки та одяг із обличчям дамера та усілякими огидними написами, де всі жартують на тему канібалізма. Чи це не означає, що у людей реально побутує думка про привабливість дамера. Багацько людей у світі можуть шанувати серійних вбивць, і, нажаль дамер один з таких.
        Згодна, що в подібних серіалах треба розкривати самого маніяка, але ж не виправдовуючи його. Ну наприклад, "складним дитинством". Тут до речі таке є, де батько дамера звинувачує дружину у тому, що вона під час вагітності приймала якісь ліки.
        Думаю, його жертви нізащо б не захотіли б мати таку славу(( вони просто хотіли жити і любити..
        20 жовтня 2024 22:11
        4
  15. Гість Альона
    Гість Альона
    Гості
    + +2 -
    А церква і це виправдала. Кожна наволоч,що звернулась до бога,отримує прощення. Ну і нашо тоді така віра й такий бог?!
    8 жовтня 2024 20:22
    0
      Показати відповіді (1)
    1. Wasp_3
      Кіномани
      + -6 -
      Ось воно, справжнє обличчя християнства )

      Це я про тебе, якщо що.
      https://ficbook.net/authors/1276234
      10 жовтня 2024 14:11
      81
  16. Гість Олег
    Гість Олег
    Гості
    + -3 -
    знову популяризація і відбілення нігерів на нетфлікс! усі керівні посади займають нігери, чого бути не могло!
    5 жовтня 2024 22:53
    0
  17. CKPEIIKA
    Кіномани
    + +2 -
    Подивилась цей серіал і виникло якесь незрозуміле почуття. Ніколи не дивилась документалки, але думаю гляну про нього ще й її... І все стало на свої місця... Крім того, що цей серіал затягнутий, та й головний актор мені подобається, я дуже засуджую режисерів... Такої романтизації, невисвітлення звірств, ніякої огиди... Фільм про негативного героя якогось, а не про виродка. Так мало про жертв. Та й взагалі, навіщоо, навіщо його залишати в пам'яті... Фу Фу Фу і ще раз фу!!! Раджу якщо вам захотілось дізнатись про нього то подивитись саме документальний фільм, а не ось це...
    28 вересня 2024 22:19
    15
  18. Wasp_3
    Кіномани
    + -6 -
    "з нетрадиційною орієнтацією"

    ну це взагалі епік-фейл в описі. Тільки у нас могли так написати "нетрадиційної". І ще у раші.
    https://ficbook.net/authors/1276234
    28 вересня 2024 15:35
    81
      Показати відповіді (2)
    1. WalterSS
      WalterSS
      Гості
      + -3 -
      Це навіть культурно сказано, до дупи толерантність, гомосексуалізм це хвороба, яку потрібно лікувати.
      1 жовтня 2024 10:48
      0
      1. Mortena
        Кіномани
        + 0 -
        гомофобія - це хвороба, і до дупи таких, як ви, які навіть не знають, що правильно "гомосексуальність".
        9 жовтня 2024 11:07
        7
  19. Wasp_3
    Кіномани
    + -6 -
    До речі, Трейсі Едвардс, який в 1-й серії втік від Дамера та привів по нього копів, сам є гвалтівником. Він згвалтував 13-річну дівчинку
    https://ficbook.net/authors/1276234
    26 вересня 2024 18:33
    81
      Показати відповіді (2)
    1. Wasp_3
      Кіномани
      + -6 -
      Якесь посміховисько мінусить коментар, у якому є факти ) 🤣

      Не подобається чути правду )
      https://ficbook.net/authors/1276234
      28 вересня 2024 15:35
      81
    2. Людмила CV
      Кіномани
      + -1 -
      nb ij pfcgjqkthbd&& wt zr nb nfr
      27 вересня 2024 19:06
      1
  20. Wasp_3
    Кіномани
    + -4 -
    До речі, тим, хто пише про несправедливе ставлення до чорних як про тодішню проблему і причину, чому злочини не розкривалися так довго - є схожа історія Денісса Нільсена. Вона ну дуже схожа на Дамера. Той теж гей,теж вбивав: присипляв, душив і зберігав тіла. Більшість його жертв були білими, і ці злочини часто не бралися до уваги, тому що поліцейські казали жертвам: "Та це у вас якісь гейські ігри. Ти сам винен".
    Тому проблема тут скоріше в гомофобії більше, ніж у расизмі.
    https://ficbook.net/authors/1276234
    19 вересня 2024 16:56
    81
  21. Wasp_3
    Кіномани
    + -6 -
    Дуже добре, що знімають такі серіали, де злочинців: серійних маніяків та вбивць показують, як людей. В нашому суспільстві дуже поширена дегуманзація злочинців. Наче після того, як людина, яка скоїла злочин, вона перестає бути людиною в очах багатьох інших (але не в моїх), повністю дегуманізується. Це вже просто злочинець, а не людина для багатьох.
    А що там було, чому це сталося, що цьому передувало, це багатьом не цікаво. В нас же люди не цікавляться психологією.
    Раджу подивитися огляд про Дамера від Фауста 21 сторіччя на ютубі. Відео десь 7-річної давнини. Зараз Фауст імхо вже трохи не той, надто грає на публику. Його старі оглядові відео про серійників більш щирі.
    Так от, там він зокрема розповідає, чому так сталося і наприкінці відео закликає людей до чуйності та взаємодопомоги, щоб такого не ставалося. Такого - мається на увазі, щоб не доводити людей до того, щоб вони ставали серійними убивцями.
    Увесь сімейний неглект та аб"юз, булінг в школі - всі ці люди створюють серійних убивць власними руками.
    Треба дивитися, цікавитися, слухати та читати більше біології. Нейробіології. Біології мозку. Раджу слухати Сапольскі, він також розповідає на цю тему.
    В нього є якраз лекції на тему того, що поняття провини - морально застаріле. Він на судах захищає таких людей, мотивуючи саме ти, що з таким мозком, з такою мозковою корою він не міг робити інакше. І свободи вибору не існує. І у покаранні немає сенсу.
    До того ж, навіть виправні заклади і називаються виправними. Не каральними. Хоча це тільки на паперах. На ділі там відбувається страшне: що в тюрмах, що у психіатричних установах, які відносяться до тюрем і де "лікують" злочинців. Насправді, часто не лікують, а калічать, знущаються, роблять іще гірше. Там працюють такі самі садисти, тільки легітимні.
    Страшно читати коментарі від людей, які радіють смерті нещасної людини. То просто якесь бидло.
    https://ficbook.net/authors/1276234
    17 вересня 2024 08:20
    81
      Показати відповіді (1)
    1. Maryna
      Maryna
      Гості
      + 0 -
      Ви рекомендуєте ютуб канал кацапні?
      10 жовтня 2024 06:03
      0
  22. ален
    ален
    Гості
    + -2 -
    Повністю нецікавий серіал, затягнутий та нудний. Можна було вмістити усе в 2 серії.
    31 липня 2024 23:58
    0
  23. Гість Тарас
    Гість Тарас
    Гості
    + 0 -
    Героїзація і романтизація маніяків у всій красі. Поназнімали про цього персонажа уже стільки фільмів і серіалів, що нудота бере.
    7 червня 2024 13:44
    0
      Показати відповіді (3)
    1. Wasp_3
      Кіномани
      + -6 -
      Романтизація і нудота - дійсно дуже полярні і далекі одне від одного поняття.
      https://ficbook.net/authors/1276234
      17 вересня 2024 08:13
      81
    2. bloodhotline
      Оскароносний коментатор👑
      + +1 -
      Я бачив що ще фільм є, але дивився тільки серіал про Дамера і все. Не думав, що так багато всього про нього назнімали.
      30 червня 2024 12:14
      966
      1. Wasp_3
        Кіномани
        + -6 -
        Та начебто небагато. Фільм "Мій друг Дамер" і цей серіал. Є ще матеріали, але вони документальні.
        https://ficbook.net/authors/1276234
        17 вересня 2024 08:12
        81
  24. bloodhotline
    Оскароносний коментатор👑
    + +3 -
    Серіал сподобався, люблю тематику серійних вбивць, так щей тру сторі. Кому огидно таке дивитися, нащо ви дивитися це?)))
    1 травня 2024 14:19
    966
  25. avctrx
    Кіномани
    + +3 -
    непогана екранізація, хоча, як на мене, мало показано ЩО саме робив дамер з жертвами, і відповідно не викликає такої огиди і шоку, які викликав у мене при перегляді документалки про нього. і навіть моментами жалість викликає.
    москалі - не люди
    15 квітня 2024 00:07
    47
  26. Шедевр.
    Гості
    + +1 -
    Я тепер погано сплю
    3 квітня 2024 22:11
    0
  27. Daniel Kitura
    Кіномани
    + +3 -
    Не знаю, чи так було задумано, але в мене після цього серіалу певне буде алергія на звук відкривання пивних банок. Це просто жесть, та СКІЛЬКИ МОЖНА його дудлити?) Кожен 2й кадр - пшш-глк-глк-глк...
    12 лютого 2024 15:21
    30
      Показати відповіді (2)
    1. Daniel Kitura
      Кіномани
      + +1 -
      І також, не можу зрозуміти логіку, чому, коли показують розмову тої сім'ї, що говорить не англійською (китайців?), то голосового перекладу немає, лише англійські субтитри... типу, втф?) Весь фільм озвучений українською, а ці моменти - чомусь англійською і субтитрами. Це ж незручно для глядачів, які можливо не бездоганно розуміють англійську - одну незрозумілу мову перекладати на іншу незрозумілу мову..
      16 лютого 2024 22:54
      30
      1. Алiсkа
        Кіномани
        + 0 -
        ви можете дивитись на платних платформах, там завжди все перекладають повністю
        4 жовтня 2024 21:16
        48
  28. Katro
    Кіномани
    + +6 -
    Питання#1 Я в дикому шоці від такого везіння. Як серійник-алкаш стільки років лишався непоміченим. Це ж який фарт тре мати (тут не про розум, бо воно тупе) яких похерізм і відсутність будь-якого розрахунку і страхі, щоб не попастися. Висновок - серійник, народжений у сорочці... Ну неможливо заливати сливу так і контролювати, чи то планувати якісь сценарії вбивств.
    #2 Батько - вразила просто безумовна (як рефлекс) любов батька до сина. Із серії "і бачу, що Сірко, і знаю, що Сірко, а срати не припиняю". І тут таке. Вірить до останнього, от тобі докази, повірити не може, виправдовує. З бабцею та ж фігня, але та трохи проворніша.
    #3 Ну пиздіти він, звісно мастак. Але, судячі із фільму всі його відмазки - рівень 1го класу. Знову - просто фарт, що ідіоти на шляху, які вірять.
    #останнє, щодо ідіотів) поліція просто нуль, просто зайвий ланцюжок в системі оподаткування, безтолкові, тупі, ліниві, дармоїди. (Якщо там такі, можемо уявити, що у нас).
    Вічна пам'ять всім жертвам, бо цю потворну пам'ятають і фільми знімають.
    9 лютого 2024 23:27
    2
      Показати відповіді (1)
    1. Katro
      Кіномани
      + +3 -
      Стосовно тупе (герой) поправочка. Тупе не вибере у жертви найменш захищених, тобто емігрантів, азіатів, афро-американців, метисів, тощо.
      ...
      10 лютого 2024 00:01
      2
  29. рінаღ
    Кіномани
    + +1 -
    серіал чудовий,але боляче думати що це насправді відбувалося зі справжніми людьми..
    4 лютого 2024 23:41
    21
  30. strelolex
    Кіномани
    + 0 -
    Загалом, звісно, я вдячна, що цей серіал оповідає добре про жертв, а не романтизує головного героя. Як би цікаво не було дізнатися істину жаги до скоєння вбивств Дамером і розгадати його особистість, насправді він все одно залишається нам пустим, або ж радше невідповідним нашій розбурханій уяві, персонажем. Протягом усього серіалу було неймовірно шкода вбитих хлопців. Не тільки тому, що вони невинні чи дійсно цікаві особистості (як було представлено у стрічці), а тому, що, навіть якщо їх уявити як жертв заради привернення уваги до байдужості мусорилих - це не мало сенсу. І з огляду на дослідження патології Дамера - також програна битва. Власне, таким я його і спостерігала: просто людина з порушенням нейрохімічних процесів. По всім фронтам ця історія залишається сумною.

    Написане мною вище свідчить, що я прожила цей серіал - бо гра акторів чудова. Особливо Евана, який правдиво відобразив кожну емоцію. Якби йому довелося грати без слів, то і тоді він залишався би зрозумілим.

    Емм.. висновок? All Cats Are Beautiful!
    І хай процвітає нейронаука, щоб можна було.. а, власне, щоб що, повторити Механічний апельсин? Безнадійно. :))
    30 січня 2024 18:40
    33