🍿
UAKino » Аніме » Багатосерійне аніме » Про рух Землі


Про рух Землі 1 сезон

Orb: On the Movements of the Earth 1 season
Підписатися на нові серії "Про рух Землі"
Уже підписались: 98 глядачів.
Підписатися на оновлення
Якість:
1080p
Рік виходу:

Вік. рейтинг:

R-17
Країна:
Режисер:
Озвучення:
Glass Moon, Amanogawa
Про рух Землі imdb рейтинг
8,4/2 251
Доступно на:

27.10.2024 - Додано 4 серію 1 сезону, Glass Moon
03.11.2024 - Додано 6 серію 1 сезону, Amanogawa
10.11.2024 - Додано 7 серію 1 сезону, Amanogawa
19.11.2024 - Додано 8 серію 1 сезону, Glass Moon
19.11.2024 - Додано 8 серію 1 сезону, Amanogawa
24.11.2024 - Додано 9 серію 1 сезону, Glass Moon
25.11.2024 - Додано 9 серію 1 сезону, Amanogawa
01.12.2024 - Додано 10 серію 1 сезону, Amanogawa
08.12.2024 - Додано 11 серію 1 сезону, Amanogawa
15.12.2024 - Додано 12 серію 1 сезону, Amanogawa
22.12.2024 - Додано 13 серію 1 сезону, Amanogawa
29.12.2024 - Додано 14 серію 1 сезону, Amanogawa
30.12.2024 - Додано 14 серію 1 сезону, Glass Moon
05.01.2025 - Додано 15 серію 1 сезону, Glass Moon
05.01.2025 - Додано 15 серію 1 сезону, Amanogawa
12.01.2025 - Додано 16 серію 1 сезону, Amanogawa
19.01.2025 - Додано 17 серію 1 сезону, Amanogawa
28.01.2025 - Додано 18 серію 1 сезону, Amanogawa
29.01.2025 - Додано 18 серію 1 сезону, Glass Moon
03.02.2025 - Додано 19 серію 1 сезону, Glass Moon
09.02.2025 - Додано 20 серію 1 сезону, Amanogawa
16.02.2025 - Додано 21 серію 1 сезону, Glass Moon
17.02.2025 - Додано 21 серію 1 сезону, Amanogawa
23.02.2025 - Додано 22 серію 1 сезону, Glass Moon
23.02.2025 - Додано 22 серію 1 сезону, Amanogawa
02.03.2025 - Додано 23 серію 1 сезону, Amanogawa
03.03.2025 - Додано 23 серію 1 сезону, Glass Moon
09.03.2025 - Додано 24 серію 1 сезону, Amanogawa
09.03.2025 - Додано 24 серію 1 сезону, Glass Moon
16.03.2025 - Додано 25 серію 1 сезону, Amanogawa

Про що серіал "Про рух Землі (1 сезон)":

Час дії - Європа XV століття. Це був період, коли єретичні ідеї спалювалися на багатті. Головний герой, Рафал, обдарований з дитинства, як усі очікують, вивчатиме теологію, найважливіший предмет у той час, в університеті, куди він планує вступити, пропустивши один клас. Це був природний вибір для хлопця, який понад усе цінував раціональність, і поки він слідував їй, світ мав бути «легким». Однак одного разу в дверях Рафала з'явилася загадкова людина, і те, що він досліджував, виявилося «істиною» посеред єретичних думок.
кадри з серіалу Про рух Землікадри з серіалу Про рух Землікадри з серіалу Про рух Землікадри з серіалу Про рух Землі


  • Дивитися онлайн
  • Трейлер
  • Скачати фільм торентом безкоштовно Саундтреки OST до фільму Про рух Землі

Дивитися серіал Про рух Землі 1 сезон / 1-25 серія

Коментарі 66
Діксон Мака Буїччі
{ Християнство - то чума яка відкинула розвиток світу на 2000 років. стільки вченихі лікарів було страчено і закатовано. Ватикан офіційно визнав, що Земля має круглу форму, лише 1992 року. а ви

Скачати серіал "Про рух Землі" через торент безкоштовно


Скачати торенти



Музика з фільму Про рух Землі


Слухати онлайн або скачати

Дивитися ще серіали і кінофільми українською
Поділіться враженнями від перегляду
{login}
  • Актуальні
  • Кращі
  • Нові
  • Старі
  • Гірші
  1. Cyber Prox
    Місцевий авторитет🔥
    + 0 -
    Класний тайтл але дуже важко дивитись бо на клітинному рівні не сприймаю все це церковно-релігійне рабо-блядство.
    Учора у 12:53
    128
  2. Blueberry95
    Кіномани
    + 0 -
    Шикарне, було дуже цікаво дивитись, варнінг: епізодичні сцени жорстокого насильства.
    У неділю у 19:09
    25
  3. HeNkY
    Гості
    + 0 -
    Дуже круте... Рекоменду однозначно
    У неділю у 16:18
    0
  4. Ніке Клас
    Гості
    + +1 -
    Нечасто нині випускають такі якісні й вартісні речі! Рейтинг цілком виправданий, але було б добре, якби щось схоже робили і для трохи молодшої авдиторії, щоб юнацтво зразу привчалося думати головою. Чудове аніме, яке варто переглянути всім! І бажано ще й потім його обміркувати. Ух... Трясця, скільки ж я чекала на появу Коперника... Чекання було того варте!XD
    23 березня 2025 17:16
    0
  5. Гість Idk
    Гість Idk
    Гості
    + 0 -
    Трохи розчарувало закінчення але аніме неймовірне
    18 березня 2025 18:35
    0
  6. Mr Sandwich
    Кіномани
    + 0 -
    аміни оновіть, будь ласка, рейтинг IMDB (офіційно зараз 8.4)
    цей шедевр аж ніяк не заслуговує 6.6
    18 березня 2025 00:14
    2
      Показати відповіді (1)
    1. Пан
      модератор
      + 0 -
      +
      私は東から来た者です。
      真実を運ぶのは私です。
      より良い世界を創るのは私です。
      18 березня 2025 10:00
      3 150
  7. Ya10
    Оскароносний коментатор👑
    + +2 -
    Я б відніс це аніме до категорії ЖАХІВ. це не можливо спокійно дивитись
    I am Handsome!
    12 березня 2025 10:17
    527
  8. Oleksij
    Кіномани
    + -8 -
    Спочатку аніме затягує гарними зірочками та приємною атмосферою, але потім вдаряється в релігію, і зірочки відходять на другий план. Фактично дали надію — і забрали її. Не рекомендую.
    17 лютого 2025 20:30
    14
  9. Hrest
    Кіномани
    + +10 -
    У коментарях бачила сутички стосовно релігії, атеїзму, комунізму (і що ще там приплітали), але проблема не в цих речах, а в самих людях, які творять культ з цих речей. Не важливо віриш ти в бога чи ні. У СРСР творили культ партії і вождя—теж свого роду релігія. Тож бог тут ні до чого. Проблема у консервативних боягузах, які не хочуть втрачати владу над людьми притискаючи будь які суперечливі погляди.

    Аніме класне, залишає по собі натхнення, не дивлячись на всю жорстокість і сум зображений тут. Після нього хочеться робити щось важливе.
    12 лютого 2025 23:58
    2
  10. традиція і порядок
    традиція і порядок
    Гості
    + -5 -
    Я толерантний і мені байдуже, хто там чим у себе у спальні займається, але навіщо це випячувати і пропагандувати? А якщо це діти подивляться?
    9 лютого 2025 19:53
    0
      Показати відповіді (2)
    1. Гість Idk
      Гість Idk
      Гості
      + +1 -
      Подивись на вікову категорію яка є вказана, якщо дитина це подивиться то винна або дитина або батьки які недогледіли що дитина дивиться
      15 березня 2025 11:18
      0
    2. Kilok
      Кіномани
      + 0 -
      Тут висміюють релігію, тож все нормально, дітям таке в першу чергу треба показувати)
      10 лютого 2025 12:41
      44
  11. Satory Gojo
    Кіномани
    + +7 -
    В мене є***о тріснуло, від сюжетного повороту, на кінці 15 серії:).
    Зараз нажаль дуже мало аніме такого роду. Про щось нове для індустрії. Всі штампують загальноприйнятні жанри, та кліше. А ісекаї, за винятком одниниць, завжди були дном. Тому дуже співчуваю людям, що скіпнули цю анімку(.


    П.С. Дякую за увагу:)
    ТУТ ПОБУВАВ КІНОМАН
    3 лютого 2025 16:38
    40
  12. Maria Hurtovenko
    Кіномани
    + +12 -
    Батько Йоленти: прорахувався, але де :)
    11 січня 2025 15:40
    8
  13. OMG
    Кіномани
    + +13 -
    Дуже цікаве аніме, але може не сподобатися плоскоземельщикам)
    6 січня 2025 10:51
    20
  14. Izao
    Місцевий авторитет🔥
    + +8 -
    По обкладинці аніме взагалі не хотів дивитись,здавалось якоюсь документалкою,нудною,та..виявилось що взагалі не так,тут тобі і фентезі і релігія,і лише зверху до цього наука,та це шикарно)
    Спочатку подивись,а вже потім отримаєш право писок відкрити
    5 січня 2025 12:41
    104
      Показати відповіді (1)
    1. Blaxzy
      Кіномани
      + +3 -
      А де тут фентезі? Я тут бачу лише історичність, трішки прикрашену аніме.
      31 січня 2025 21:17
      19
  15. VeverkaJulia
    Кіномани
    + +3 -
    Як же бісить патріархат, який не покинув даже в XXI столітті. Аніме розкриває всі реалії того часу, як релігії, так і інші проблеми, які нажаль ми бачимо і в сьогоденні.
    28 грудня 2024 05:28
    19
      Показати відповіді (5)
    1. Mamoru
      Mamoru
      Гості
      + +4 -
      Що ви в біса мелете які реалії часів інквізиції актуальні зараз?? назвіть хоч декілька чітких прикладів???
      4 січня 2025 18:05
      0
      1. Izao
        Місцевий авторитет🔥
        + +4 -
        Та запросто)

        1.Віряни божеволіють коли ви кажете їм що не віруючий,або кажете що бога нема

        2.Церкви це культ,змінилось лиш те,що тепер тебе не примушують бути вірянином

        3.Життя в релігійній сімї,залишить багато "Чудових спогадів"

        4.Це все те саме зомбування,просто зараз Наука,та атеїзм більш поширений,от і не кожному легко промити мізки.

        5.Деякі радикальні общини,це може бути як якийсь реально страшний культ,так і звичайне більш поширене християнство,може бути настільки конченим та неадекватним що ви собі навіть не уявляєте в своєму гарному та прекрасному світі в якому ви живете,вони можуть запросто робити все що їм захочеться прикриваючись імям релігії та богів,Гвалтування,тілесні та душевні пошкодження,примусове утримання,газлайтинг,та все що лише можна уявити,лол.

        Висновок:Я не вважаю що релігію треба викорінювати,я вважаю що у кожного має бути своя думка,яку він не пхатиме іншим в голову,промиваючи мізки проповідями.
        Спочатку подивись,а вже потім отримаєш право писок відкрити
        5 січня 2025 12:48
        104
        1. hrankivskid
          Кіномани
          + 0 -
          Дозвольтие Вам дещо заперечити. Спершу хотів поокремо виписувати тези до кожного Вашого пункту, та зрештою звелося все до одного. Все що ви описали не є наслідком слідуванню релігій чи святого письма. Усі наведені Вами приклади стосуються або окремих індивідів, або угрупованням, що не наслідують релігію чи святе письмо в тій формі, в якій воно створювалося. Прибацані люди будуть незалежно від релігій чи політичних устроїв, тож і проблеми описані Вами радше стосуються не теми патріархату чи релігії, а бажання людської натури виправдати такого невиновного та чистого себе. Релігії, норми та політичні течії еволюціонують заразом із суспільною більшістю. Все описане Вами дійсно є проблемами і доволі серйозними, але корінь шукаєте не там, де потрібно, а без цього до рішення проблеми не прийти
          3 лютого 2025 00:08
          7
          1. Satory Gojo
            Кіномани
            + +1 -
            Щодо до 1 пункту попереднього пана, на коментар якого ви відповіли, то це не перебільшення. Всі християни дуже гостро реагують на критику віри. Навіть можна сказати неадекватно. Я Старовір, тому ставлюсь до цього нормально. Ну бо в моїй вірі безліч богів, і не всі вони хороші. Тому до віри притензій немаю, але те що християни, інколи бувають трохи неадекватні, це нажаль факт, а не упередженне твердження:).



            П.С. Дякую за увагу)
            ТУТ ПОБУВАВ КІНОМАН
            3 лютого 2025 16:42
            40
        2. STORYCH
          Кіномани
          + 0 -
          1. Віряни не божеволіють ні від яких висловів вони такі самі люди просто з вірою у щось вище та духовне щось проповідує любов до ближнього. Божеволіють фанатики та ті хто має від цього профіт
          2. Церква це не культ це те місце куди ідуть люди які вірять в щось потойбічнє щоб полегшити психологічний тиск на себе комусь легше вірити в життя після смерті ніж боятись того що помреш і на цьому все (але звичайно часто ці місця використовуються з іншими цілями вигідними "священникам" і це перетворило віру в інструмент контролю в інструмент наживи і пропаганди) сама ідея віри це мир любов та веселкові поні але якщо в цьому всьому у главі зявляється людина без сили волі вона може запросто спокуситись і перетворити релігію в щось типу того що зараз на расєї
          3. Я жив в релігійній сімї і я не можу сказати що б нас відрізняло від нерелігійних окрім походів до церкви та молитв перед сном коли я виріс і не хотів іти в храм мене не тягнули туди силою)
          4. Зомбування дуже цікаве слово, хоч і релігія може бути одією з частин цього і іноді є але) третій рік війни а за Зеленського досі готова голосувати більшість людей) і я не думаю що вони всі є релігійними))) Щоб не бути зомбованим єдиний спосіб це не виходити на вулицю нажаль наша держава зомбує людей доволі файно і без церкви
          5. Деякі радикальні общини це секти це місця де людей які щиро вірять в щось добре зобують люди які мають вплив та вміють це робити для своєї вигоди. Християнство не може бути більш або менш конченим християнство включає в себе такі постулати які написані на скрижалях типу не вкради, не вбий, люби ближнього ітд. Коли зявляться щось неадекватне це хіба вина релігії? чи може це вина тих людей які для себе по своєму трактують цю релігію вкотре ми доходимо висновку що проблема в людині коли хлопчика гвалтує священник це проблема в релігії чи в людях. Та сама інквізиція яка палила людей ні за що це через релігію? Ні це через людей які на той час мали бемежну владу і трактували релігію як їм було вигідно.

          Висновок. Я вважаю що релігія є чимось чудовим, та тим що надає якусь надію зневіреним в безвихідних ситуаціях. Є розрадою коли цю розраду не можна знати в людях ітд. Але для цього не треба священників які даватимуть поради в яких вони часто некомпетенті не треба храмів бо храм кожної людини в її серці, і навіть біблія яка всю свою історію редагувалась через що існують апокрифи не є чимось в чому не могло б бути цієї жадібної людської руки. Цього всього не треба воно створене для контролю і не більше. Я не вважаю релігію в сьогоднішньому вигляді чимось тим що довго проіснує. І дивлячись на папу римського я бачу що він це також розуміє не просто так Церква яка всю свою історію за їх наказами вбивала плела інтриги палила людей на вогнищі різко вирішила "декриміналізувати" Гомосексуалістів)) відчувають що це кінець втрачають вплив тому роблять такі кроки
          P.S. Вибачаюсь за знаки пунктуації точніше за їх відсутність, та інші помилки.
          31 січня 2025 00:22
          42
  16. котк
    Кіномани
    + 0 -
    йоу
    23 грудня 2024 02:17
    2
  17. Гість insider
    Гість insider
    Гості
    + 0 -
    пхпхп, там глобус у 8 серії на 4:56 хвилині
    17 грудня 2024 20:49
    0
      Показати відповіді (4)
    1. Гість Idk
      Гість Idk
      Гості
      + +1 -
      якщо ти про те що там немає таких континентів як: Північна і Південна Америка, Австралія і Антарктида то просто ще не було епохи велиеких географічних відкриттів
      16 березня 2025 12:21
      0
    2. yagginov
      yagginov
      Гості
      + +1 -
      треба було уважніше дивитись, бо церква в цій анімці не заперечує, що Земля куляста, а лише стверджує, що Земля це центр всесвіту і на цьому і будується сюжет
      7 лютого 2025 17:12
      0
    3. Iqor Brozhina
      Кіномани
      + +1 -
      Найраніші відомі ідеї про кулястість Землі висловлювалася в VI ст. до н. е. у грецькій філософії.
      Що вершить долю людства у цьому світі? Якась незрима істота чи закон, подібно до Длани Господньої, що ширяє над світом? Принаймні істинно те, що людина не має влади навіть над своєю волею.
      31 січня 2025 16:25
      28
    4. ImKremen
      Кіномани
      + +2 -
      І що?
      24 січня 2025 14:27
      2
  18. Gopsa Soo
    Кіномани
    + +1 -
    Знаєте, воно чимось схоже на оші но ко. Не самим сюжетом, а динамікою серіалу, як такого. Перша частина залітає просто на ура, тілько от значної ролі для сюжету воне не грає, як така.
    15 грудня 2024 22:19
    44
  19. ERa
    ERa
    Гості
    + +16 -
    Коперник жив у 14-15 столітті. Ми вже літаемо у космос навіть як туристи, штучний інтелект, кіберпротезування, інтернет, стільки досягнень. А плоскоземельники досі існують...От кого треба було "палити на вогнищах" а ще усіх москалів.
    8 грудня 2024 18:08
    0
      Показати відповіді (4)
    1. ImKremen
      Кіномани
      + +1 -
      А до чого тут Коперник і форма землі? Те що земля має форму кулі довели ще древні греки.
      24 січня 2025 14:34
      2
    2. Izao
      Місцевий авторитет🔥
      + 0 -
      Думка про те що треба стирати фріків(Людей які мають іншу думку від тої що прийнята суспільством) з лиця землі,це фашистська ідеологія,ви фашист,пане?)
      Спочатку подивись,а вже потім отримаєш право писок відкрити
      5 січня 2025 12:50
      104
      1. Kilok
        Кіномани
        + 0 -
        Дійсно, ви праві. Москалі, які хочуть зґвалтувати, а потім вбити твоїх рідних, це їхня думка, треба її поважати, бо інакше це фашизм! І люди, які спалювали інших людей, просто тому, що вони були розумні і праві, теж це їхня думка, яку треба поважати. А ті, хто б спалював їх, це вже фашизм! Так що може ви скоро дочекаєтесь москалів і будете їм вдячні за їхню думку!
        9 лютого 2025 13:56
        44
      2. hrankivskid
        Кіномани
        + 0 -
        Частково згоден з Вашою тезою, тим не менш, в деталі вам вдаватись не варто в міру малоосвідченості. Фаши́зм (італ. fascismo, від італ. fascio — «зв'язка», «об'єднання») — різновид політичного режиму, а також радикальна авторитарна імперіалістична політична ідеологія, властивими ознаками якої є надзвичайний культ особи, мілітаризм, тоталітаризм, імперіалізм та ідея єднання, мобілізації нації й держави проти ворогів, насильницьке придушення опозиції й ідея постійної війни і панування. Те що Ви описали підпадає лиш під один пунк, ще до кількох можна за вуха притягнути. Тож, прошу, на майбутнє перед тим, як ставити ярмо потратьте 10 секунд і перевірте коректність Вашої тези
        2 лютого 2025 23:48
        7
  20. Lereeana
    Гості
    + 0 -
    коли +- вийде 10 серія?

    Точніше я хотіла запитати о котрій?
    30 листопада 2024 21:48
    0
  21. Озвучення аманогави дуже круте дякую!
    16 листопада 2024 20:10
    0
  22. Blaxzy
    Кіномани
    + 0 -
    Мені сподобалось, подивився 7 серій і цікаво що буде далі.
    16 листопада 2024 00:20
    19
  23. Роман Бондар
    🎉V.I.P.🎉
    + -8 -
    Нуднувато як на мене , глянув 5 серій а цікавого було мало .
    ®
    13 листопада 2024 22:29
    930
      Показати відповіді (1)
    1. Li1g
      Li1g
      Гості
      + 0 -
      Мій друг подивився лише три.)
      22 грудня 2024 00:45
      0
  24. Inna Melnyk
    Кіномани
    + +8 -
    Доволі нетипове аніме, цікаві персонажі та те, як розгортаються події
    3 листопада 2024 09:27
    12
  25. { Християнство - то чума яка відкинула розвиток світу на 2000 років. стільки вченихі лікарів було страчено і закатовано. Ватикан офіційно визнав, що Земля має круглу форму, лише 1992 року. а ви і досі несете свої гроші до церкви.
    2 листопада 2024 21:21
    0
      Показати відповіді (15)
    1. Гість Антін
      Гість Антін
      Гості
      + -1 -
      проблема не в релігії. а в конкретних людях, які віддають вказівки на основі своїїх субєктивних судженнях і з власних корисливих інтересів
      26 лютого 2025 21:47
      0
    2. Skorobeyua
      Кіномани
      + +2 -
      Вітаю, попри всю неповагу до релігій в цілому не можу не визнати що якби не було релігій то ми б певно і не отримали нації які сьогодні існують (принаймні в тому вигляді в якому існують). Немає значення яка релігія, вони усі суто концепції які викладені в книгах і передаються через віки. Найбільше що мені не подобається в цих концепціях це те що вони намагаються винищити одне одного, якщо уявити що будь-яка релігія зрозуміла що вона етап розвитку людства і що вона з часом занепаде то, з альтруїстичних міркувань (які зазвичай пропагандують в концепціях) ці релігії обрали шлях наставляння та поширення нових концепцій не в рамках само розвитку.

      Певен що на прикладі геоцентризму можливо побачити що процеси розуміння всесвіту були затримані, щоб бороти те що відрізняється від рамок чинної релігії. Але це в принципі узгоджується з природою людини та тварин (хоча, як на мене, це слова синоніми) боротися та виживати, за будь-яку ціну. Ми не можемо казати що людство особливе лише через те що люди були слабкі та в якийсь час зрозуміли що для того, щоб ефективніше виживати потрібно кооперуватися та розділяти працю (хтось збирає ягоди, а хтось видивляється загрозу). Цим кроком людство закріпило своє існування, але з часом з'явилися концепції які з нами й по нині. Наступний крок для закріплення існування це почати поважати інші концепції буття та не намагатися боротися з занепадами релігій та прийняти те що ці всі концепції то кроки в еволюції суспільства.

      Християнство не добра концепція то му що зараз воно іде в ногу з часом (умовно) водночас атеїзм не поганий через те що він був частиною комунізму (з усіма негативними сторонами). На прикладі східного комунізму можливо побачити що коли ти винищуєш тих хто був інтелігенцією (носіїв іншої концепції) тобі усе одно треба освіченість, щоб керувати процесами країн, і їх помилки це помилки в першу чергу ідеології. Коли ідеєю є світове панування то концепція регресує до часів винищення інші концепції, що в першу чергу руйнує взагалі умовні сходи розвитку.

      Атеїзм це не погано це просто перехідний етап до прийняття нових концепцій, до прикладу національних (коли суть існування в тому щоб поліпшити існування своєї держави).
      Як на мене, треба бути більш відкритим до всього щоб мати більш обґрунтовані дані та глибше розуміння соціуму й обирати те що тобі до душі те і розвивати.
      10 січня 2025 11:02
      1
    3. Рон Свонсон
      🎉V.I.P.🎉
      + -3 -
      а скільки знищили атеїсти? За одне тільки 20 сторіччя, навіть не будемо брати тисяч років! Комуністичними режимами того ж СССР, Китаю, В'єтнаму, Камбоджі, Куби. Доречі 2 світова розв'язана двома атеїстичними режимами один комуністичний режим СССР інший нацистський режим Германії, нацисти теж атеісти. Цілі системи таборів побудували "добрі дяді" атеїсти у совку. Кількість жертв від атеістів у одному 20 сторіччі перевершив усі жертви переслідувань від християн за 2000 років. Не було б християн ти б зараз на коврику рачки мичав в сторону меки, якщо звісно твоїх предків би не перерізали раніше!
      6 листопада 2024 00:21
      422
      1. Гість Віктор
        Гість Віктор
        Гості
        + 0 -
        2 Світова як і знищила багатьх, так і принесла прогрес - це робить кожна війна. Ніхто точно не скаже скільки убили релігії, бо вни убивають значно довше. Шамани існували ще в печерних людей і жертвоприношення - також.
        9 лютого 2025 10:38
        0
      2. hrankivskid
        Кіномани
        + +2 -
        Атеїзм лише риса описаних Вами політичних течій. Я можу назвати вп'ятеро більше кровопролиття розв'заного на релігійних заставах, і це лише по пам'яті. Щодо перелічених вами держав, у культурі Китаю ніколи і не було релігії як такої, а їхній образ релігії побудові комунізму ніяк не завадив. У Кубинців натомість релігія є - католицизм, але і той комунізму як політичній структурі не завадив. Тож, вибачайте, звісно, але у Ваших тезах бракує аргументації та логічних ланцюжків
        3 лютого 2025 00:21
        7
      3. Trust
        Trust
        Гості
        + +4 -
        Не вірити в бога й атеїзм не одне й те саме.
        Атеїзм це якась й**та концепція де тебе "вчать" як не вірити у бога. Мене бісить що атеїзм взагалі приплітають до науки, та загалом чіпляють його до усіх людей, які не вірять у все це паранормальне лайно. Я не атеїст але на*й твого бога.
        8 грудня 2024 18:03
        0
        1. hrankivskid
          Кіномани
          + +1 -
          Йой, друже, ти або агностик, що не навчився думку виражати, або ж атеїст, що не може прийняти свою сутність. Особисто мене аж зацікавило що саме, чи не міг би ти дати більш обширний коментар, будь ласка😉
          3 лютого 2025 00:29
          7
      4. Michael Tea
        Кіномани
        + 0 -
        приалітати сюди йобнутого Сталіна, як приклад?
        нагадати, що Дарвін, спершу теж був віруючим?
        11 листопада 2024 22:53
        47
    4. PAN Alex
      репортер з Голлівуду⭐️
      + +2 -
      Не плутайте християнство з католицизм чи православ'ям, то різні речі, це головна помилка.
      Якби не християнство, то люди і надалі б жили в міжусобних війнах і виживали тільки сильніші.
      А мусульманство краще, де неугодних стинають мечем???
      3 листопада 2024 20:33
      289
      1. Гість west
        Гість west
        Гості
        + +2 -
        Іісус був геем, та трахав твого батю!
        8 грудня 2024 18:04
        0
        1. hrankivskid
          Кіномани
          + +2 -
          Шановний(-на), Ви довбойоб. Ісус був пасивом, почитайте святе письмо
          3 лютого 2025 00:38
          7
      2. Гість vLad
        Гість vLad
        Гості
        + +7 -
        Не плутать християнство з християнством і християнством? Може ще релігію з релігією не плутати?)
        Міжусобиці доречі частково були від того, шо одні християне вважали, шо вони більш християне ніж інші християне (в мусульман та ж хрінь досі). А поки не було ісламу, хто по-твоєму стинав мечами?
        *починається на Х, закінчується на "єсус господь".
        Почитайте історію, хоч хтось.
        Богів нема, релігія отрута. З народження Христа люди майже 2000 років не вивозили, а потім підзабили на віру та зробили науковий та технологічний прорив за ~сотню років. Ми вже живемо в майбутньому, релігійні ідеї застарілі.
        Отчє наш, нехай подовжаться естімейти мої.
        *BTW ваші молитви перекривають сигнал старлінку. Думайте.
        30 листопада 2024 05:05
        0
    5. Підтримую, але смішний той факт, що священики знали математичні науки (назвемо їх так), і вони викладали їх для вищого суспільства, добре що на той час додумалися дати наку і для простого люду як кажуть.
      3 листопада 2024 14:02
      53
    6. Гість Вася
      Гість Вася
      Гості
      + +3 -
      Якби не християнство, зі всіма недоліками цієї релігії, ти б не міг так вільно зараз висловлюватися, а стояв би навколішках у мечеті і молився би аллаху
      2 листопада 2024 22:36
      0
      1. hrankivskid
        Кіномани
        + +1 -
        Скажи це кримським татарам чи мусульманським мігрантам в європі. Або ж в найближчий маф з шаурмою зайди, хз
        3 лютого 2025 00:40
        7
  26. Drago_0077
    Кіномани
    + +4 -
    Тут чувак із середньовіча розумніший чим я зі своїм дипломом(
    30 жовтня 2024 18:41
    8
  27. FruitNinjaBro
    Місцевий авторитет🔥
    + +3 -
    Дивина що ще не набіжали набожні та не кричать що це цкування церкви та релігії як такої. А аніме чудове, дуже добре показує темні часи, без смс та регістрації. Жорстокість, стадний ефект і сліпу віру
    28 жовтня 2024 19:30
    196
  28. Gopsa Soo
    Кіномани
    + +8 -
    Просто супер! На разі проекти накшталт таких це велика рідкість. Можна сказати, що навіть золоте виключення з поміж куп сміття, яке позиціонується як аніме сьогодення.
    27 жовтня 2024 17:28
    44
  29. Rosette
    Гості
    + +1 -
    ооо, ця анімка супер!
    10 жовтня 2024 17:24
    0
  30. tab
    Кіномани
    + +1 -
    Думав про пласку землю буде, а тут те саме що в книжках пишуть...еех
    Русофобія, ходімо погуляємо разом ;)
    9 жовтня 2024 14:56
    68
      Показати відповіді (3)
    1. olla UA
      olla UA
      Гості
      + 0 -
      цікаво що за книги ти читав та думаю що цю інформацію буде легше знайти ніж твій мозок.
      30 січня 2025 02:29
      0
    2. Trust
      Trust
      Гості
      + +9 -
      Це типу іронія чи ти дійсно один з "цих" ? Ну я маю на увазі кончених д**бів.
      27 жовтня 2024 17:21
      0
      1. hrankivskid
        Кіномани
        + 0 -
        Судячи з ніку користувача, Ви, мій друже, втрапили на пост іронію. Хоча до кінця не ясно, і в цьому основний її плюс. Тож не спішіть з поспішними висновками
        3 лютого 2025 00:44
        7